Politică cookies

Ce sunt fișierele cookies?

Cookie-urile sunt fișiere mici, de obicei criptate, ce se regăsesc în memoria browserului. Acestea sunt utilizate de obicei pentru eficientizarea navigării și îmbunătățirea experienței utilizatorilor în mediul online.   Fișierele cookies sunt create în clipa accesării unui website prin intermediul browserului. Website-ul transmite browserului o serie de informații, pe care browserul le stochează într-un fișier text, urmând ca la următoarele vizite pe același website, browserul să preia informațiile din fișierul deja existent, și să le transmită către serverul pe care se află website-ul pentru a identifica mai ușor utilizatorul.   Spre exemplu, fără ajutorul cookies, în cazul unui magazin online, navigarea pe diverse pagini și adăugarea în coș a anumitor produse nu ar fi posibilă, deoarece website-ul nu ar recunoaște utilizatorul, iar coșul de cumpărături s-ar goli de fiecare dată cand schimbați pagina curentă.

Clasificarea fișierelor cookies

Cele mai întâlnite tipuri de cookies sunt:

  • Cookie-urile de sesiune – sunt cele care stochează anumite informații în memoria calculatorului utilizatorului pe durata sesiunii de navigare pe Internet și sunt automat șterse la finalizarea sesiunii sau închiderea ferestrei browserului.
  • Cookie-urile permanente – sunt stocate pe o durată determinată de timp. Acestea rămân stocate până în clipa în care sunt șterse sau ating data de expirare. Unele dintre ele sunt cookie-uri de urmărire, acestea urmăresc activitatea și comportamentul utilizatorului în cadrul unui website, de obicei pentru a oferi o statistica si pentru a imbunatati exeperienta de navigare a utilizatorilor.
  • Cookie-urile „third-party” – de obicei aparțin altui domeniu decât cel al site-ului care le transmite. Acestea sunt utilizate pentru a memora interesele utilizatorului și pentru a livra publicitate cât mai relevantă pentru utilizatori.

Durata de viata a unui cookie?

Durata de viață a unui cookie poate varia, în funcție de scopul pentru care a fost plasat. Există cookie-uri folosite pentru o singură sesiune (acestea nu mai sunt stocate după ce utilizatorul părăsește website-ul), cookie-uri permanente, care sunt stocate și reutilizate de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website, însă pot fi șterse oricând de utilizator, avand și perioade de valabilitate predefinite.

Ce informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor?

Cookie-urile stochează informații intr-un fisier text de dimensiuni mici care permite unui website sa recunoască un browser. Serverul web va recunoaște browserul până când cookie-ul expiră sau este șters. Cookie-ul stochează informații importante care îmbunătățesc experiența de navigare pe Internet (ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat în contul de utilizator; securitate în cadrul online banking; menținerea produselor adăugate în coșul de cumpărături).

Importanța cookie-urilor pentru Internet?

Cookie-urile reprezintă un nod central al eficienței Internetului, participând activ la generarea unei experiențe plăcute de navigare, adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator în parte.   Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.   Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu se va mai primi publicitate online, ci doar că aceasta nu va mai fi adaptată intereselor și preferințelor utilizatorului.   Exemple de intrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

  • Adaptare la preferințele utilizatorului – categorii de știri, vreme, sport, hărți, servicii publice și guvernamentale, site-uri de entertainment și servicii de travel
  • Adaptare la interesele utilizatorului – reținerea parolelor, preferințelor de limba ( ex: afișarea rezultatelor căutarilor în limba română)
  • Memorarea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search)
  • Publicitate mai relevantă pentru utilizator
  • Măsurarea, optimizarea în baza caracteristicile oferite de analytics (măsurarea traficului pe un website, identificarea celui mai accesat conținut, felul în care ajunge utilizatorul pe website – motoare de căutare, direct, din alte website-uri, identificarea dispozitivelor de pe care este accesat website-ul).
    Aceste analize sunt utilizate pentru îmbunătățirea site-urilor web.

Securitatea și confidențialitatea cookie-urilor

Cookie-urile NU sunt viruși! Acestea fiind fișiere de tip text, nu conțin bucăți de cod, nu pot fi executate și nici nu pot auto-rula. Așadar, nu se pot duplica sau replica. Neîndeplinind aceste funcții, nu pot fi considerate viruși.   Totuși, deoarece cookie-urile stochează informații despre preferințele utilizatorilor, acestea pot fi utilizate în scopuri negative, ca o forma de spyware. Softurile anti-spyware știu acest lucru, fapt pentru care în marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de scanare anti-spyware/anti-virus.   În general, browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Sfaturi pentru o navigare sigura si responsabila, bazata pe cookie-uri

Cookie-urile sunt pretutindeni și nu pot fi evitate dacă doriți să vă bucurați de acces și o navigare plăcută pe cele mai bune și cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internaționale. Cu o ințelegere clară a modului lor de operare, cât și a beneficiilor pe care le aduc, puteți lua măsurile de securitate necesare astel încât să puteți naviga cu încredere pe internet.   În acest sens, vă enumerăm câteva sfaturi pentru o navigare fără griji, însă cu ajutorul cookie-urilor:

  • Particularizați setările browserului în privința cookie-urilor la un nivel confortabil
  • Dacă calculatorul mai mulți utilizatori, se poate lua în considerare setarea browserului pentru ștergerea datelor de navigare de fiecare dată când browserul este închis
  • Instalați și actualizați în mod constant aplicațiile antispyware. Multe din aplicațiile de detectare și prevenire spyware împiedică browserul să acceseze site-uri vulnerabile sau nesigure
  • Mențineți browserul actualizat la ultima versiune disponibilă, deoarece majoritatea atacurilor bazate pe cookie-uri se realizează exploatând punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor

Dezactivarea cookie-urilor

În cadrul browserelor există setări prin care puteți bloca acceptul cookie-urilor sau să permiteți acceptul acestora doar pe anumite site-uri.   Setările cookie-urilor pot fi găsite de regulă în „opțiuni” sau în meniul de preferințe al browserului.   Pentru a înțelege aceste setări, puteți folosi informațiile din următoarele linkuri:

Politică de confidențialitate

Site-ul este deținut și administrat de Pensiunea JOJO cu sediul în Baile Herculane, județul Caras Severin. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știți că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Pensiunea JOJO”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc.   Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.pensiuneajojo.ro Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică.   Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Pensiunea JOJO nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.

Informațiile colectate și durata de stocare

În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:

  • Informații pe care ni le oferiți atunci când ne trimiteti un e-mail. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fisierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.

Stocarea datelor de natura personală se face atata timp cat avem consimțămȃntul dumneavoastră.

Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm

Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:

  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin intermediul adresei de e-mail vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Pensiunea JOJO.
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Politica cookies”.

Transferuri internaționale

Informațiile generate de fișierele de tip cookie (de tip marketing) cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Acest tip de cookie permite identificarea publicului țintă, înregistrarea vizitei dumneavoastră pe website-ul nostru, paginile pe care le-ați vizitat și link-urile pe care le-ați accesat. Utilizam aceste informații pentru a oferi reclame mai relevante pentru dumneavoastră și interesele dumneavoastră. În același timp, acestea sunt utilizate pentru a limita frecvența cu care puteți vedea o reclamă și pentru a ajuta la măsurarea eficienței campaniilor publicitare. De asemenea, în același scop, putem împărtăși aceste informații cu terțe-părți (de exemplu: furnizori de servicii externe). De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google.   Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners.

Accesați datele dumneavoastră personale

Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Pensiunea JOJO la adresa de e-mail pensiuneajojo@yahoo.com   Datele de natura personala deținute de către Pensiunea JOJO sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.

Politică GDPR

Societatea Pensiunea JOJO (denumită în continuare „Compania” sau „Societatea”) se aliniază Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului – privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare în prezentul plan “Regulamentul” sau „GDPR” ) care va deveni aplicabil din data de 25 mai 2018.   Prezenta Politică se aplică:

  • Sediilor și punctelor de lucru aparținând Pensiunea JOJO
  • Tuturor departamentelor și întregului personal aparținând Pensiunea JOJO
  • Tuturor contractanților, furnizorilor și altor persoane care lucrează în numele Pensiunea JOJO

Termeni regulament

  • Operator – entitatea – în cazul de față – Pensiunea JOJO, sau orice altă persoană juridică, autoritate publică, agenție sau organizație non-guvernamentală, care prelucrează sau stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
  • Date cu caracter personal – orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată – direct sau indirect, prin referire la un element de identificare: nume/prenume, adresă, cod numeric personal, e-mail, telefon, venituri, date biometrice, imaginea, adresa de IP sau prin referire la datele medicale, genetice, datele privind originea etică sau rasială, convingeri politice, religioase, filosofice, culturale sau apartenența sindicală;
  • Persoana vizată – orice persoană fizică ale cărei date cu caracter personal pot fi sau sunt prelucrate de operator;

Informații generale

Pensiunea JOJO, cu sediul în Baile Herculane, jud. Caras Severin, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J11/1199/2006, având cod fiscal 20329408 , e-mail: pensiuneajojo@yahoo.com, este responsabilă de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la persoanele fizice vizate sau din alte surse legale.   Compania noastră – Pensiunea JOJO calitatea de operator potrivit prevederilor noului Regulament. Pentru ca datele persoanelor fizice vizate să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile personale ale acestora.   Când persoana fizică vizată intră într-o relație de orice natură cu noi, ne încredințează informațiile sale.   Scopul acestei Politici generale de confidențialitate este să explice persoanelor fizice vizate ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele – în calitatea noastră de operator. Luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale aparțin fiecărei persoane fizice, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a informa in prealabil persoanele vizate. Aceste informații sunt importante. Sperăm ca ele sa fie citite cu atenție.   Această Politică generală de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care persoanele pot ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excede controlului nostru. Încurajăm pe toți să examineze Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.   Această Politică generală de confidențialitate acoperă și procesul de recrutare și selecție a candidaților la posturile ofertate de companie (de ex. – compania obține date cu caracter personal ca urmare a solicitării completării unui formular dintr-o aplicație sau prin transmiterea unui CV – prin e-mail). Compania aduce la cunoștința solicitanților datele personale care le vor fi colectate, scopul în care sunt colectate și cum vor fi utilizate, în strânsă legătură cu existența Politicii de confidențialitate specifice recrutării formulata de companie (în operațiunea de recrutarea pe e-mail există un link către politica de confidențialitate).   Potrivit legislației, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu noi, este o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a permite ca aceasta să își exercițe cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și persoana vizată.

Angajamentul Pensiunea JOJO

Protecția informațiilor personale ale persoanelor vizate este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm noul Regulament (EU) 2016/679, legislația națională aplicabilă în materie, dar și următoarele principii:

  • Legalitate, echitate și transparență: Prelucrăm datele cu caracter personal legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar persoana vizata este informată corespunzător.
  • Controlul aparține persoanei fizice vizate: În limitele legii, oferim acesteia posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-a împărtășit cu noi și de a-și exercita celelalte drepturi.
  • Integritatea datelor și limitarea scopului: Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
  • Securitate: Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, este de reținut faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

Întrebări

Dacă există întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor persoanelor vizate sau acestea doresc să își exercite drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă exista temeri cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, orice persoana vizată interesată ne poate scrie la adresa de e-mail: pensiuneajojo@yahoo.com   Putem schimba această Politică Generală de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificarea lor, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.

Informațiile persoanelor vizate

Atunci când persoanele vizate interacționează în orice fel cu noi este posibil să ne furnizeze sau să obținem din alte surse informații precum:

  • Nume/Prenume
  • CNP
  • Adresa
  • Vârstă
  • E-mail
  • Telefon
  • Sex
  • Profilul de socializare
  • Interesele și preferințele
  • Studii
  • Competențe
  • Fotografia
  • Informații bancare

De ce colectează Pensiunea JOJO aceste date

Colectăm informațiile persoanelor vizate în scopuri determinate și legitime care includ, dar nu se limitează la acestea, următoarele:

  • Pentru a putea rezerva un sejur la cererea clienților
  • Pentru a putea oferi informații cât mai detaliate clienților
  • Pentru a putea comunica cu candidații la pozitiile ofertate de companie;
  • Pentru a lua decizia potrivită în vederea angajării acestora;
  • În vederea încheierii și executării unui contract de muncă potrivit specializării/calificării candidatilor;
  • În vederea încheierii sau executării/modificarii unui contract dintre persoanele vizate și companie;
  • În vederea prestării în bune condiții al unui serviciu – inclusiv facturarea, „livrarea” serviciului și urmărirea stării stadiului acestuia pâna la finalizarea lui;
  • Pentru a răspunde la întrebările și solicitările persoanelor vizate;
  • În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul prealabil al persoanei vizate;
  • Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferă compania;
  • Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  • Pentru a oferi reclamă și conținut personalizat;
  • Pentru a apăra compania împotriva atacurilor cibernetice;
  • Pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
  • Pentru a conforma compania legislației;
  • Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
  • Pentru a autentifica unic utilizatorul în vederea pontării
  • Pentru a controla respectarea normelor de protecție a muncii

Care este temeiul legal pentru prelucrare

Persoana vizată si-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal:

  1. Este de reținut că persoana vizata își poate retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail: pensiuneajojo@yahoo.com
  2. Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract de prestări servicii sau vânzare-cumpărare între persoana vizata și companie
  3. Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale a organizației, cum ar fi Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor
  4. Prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei fizice vizate sau ale altei persoane fizice;
  5. Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți: promovarea activităților din cadrul companiei pe site-ul companiei sau pe pagini de socializare ale companiei în interes de serviciu

Stocarea datelor în cadrul Pensiunea JOJO

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune a persoanei fizice vizate cu compania. După încheierea perioadei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.   Este de reținut faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

Partajarea informațiilor tale cu terțe persoane

Pensiunea JOJO nu va dezvălui datele obținute de la persoane vizate pe parcursul etapelor de recrutare, către alte companii terțe fără să fi obținut în prealabil un consimțământ expres și separat în acest sens.   Compania confirmă, că datele cu caracter personal obținute în urma procesului de recrutare sunt stocate în mod securizat sau sunt distruse, sens în care informăm persoanele vizate că există acorduri de prelucrare a datelor cu furnizorul/furnizorii de software prin care aceștia au asigurat la rândul lor compania că sunt conformi cu GDPR.   Pensiunea JOJO poate dezvălui datele persoanelor fizice vizate, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți, cum ar fi proprii împuterniciți.   Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Vom informa persoanele vizate de fiecare data cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul acestora sau alt temei juridic.   De exemplu, am putea furniza datele cu caracter personal către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât aceste date să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.   De asemenea, compania ar putea partaja datele persoanelor fizice vizate către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.   Deși puțin probabil, compania ar putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul acestor date.   Ar putea si transmise datele și altor părţi având consimţământul sau potrivit instrucţiunilor persoanei fizice vizate.   Informațiile cu caracter personal vor putea fi furnizate și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.   În limite rezonabile, compania se va sigura că datele persoanelor vizate nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care va transfera date către state din afara SEE, va urmări, în toate cazurile, ca transferurile sa fie legitime, având la baza consimțământul explicit al persoanei vizate sau alt temei legal.

Drepturile persoanei vizate

  • Dreptul de retragere a consimțământului acolo unde prelucrarea se face în baza consimțământului;
  • Dreptul de a fi informată cu privire la prelucrarea datelor tale;
  • Dreptul de acces asupra datelor;
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”);
  • Dreptul la restricționarea prelucrării
  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre persoana vizată către alt operator
  • Dreptul de a se opune prelucrării datelor
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul de a se adresa justiției
  • Dreptul de formula o plângere în fața Autorității de Supraveghere.

Pensiunea JOJO aduce la cunoștința oricarei persoane fizice vizate faptul că:

  • Își poate retrage consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter sensibil sau/si pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
  • Dacă dorește să își exercite drepturile, o poate face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: pensiuneajojo@yahoo.com
  • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există si excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să se poate decide dacă aceasta este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, compania va facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o va respinge, însă va informa persoanele vizate asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor acestora de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a se adresa justiției.
  • Compania va încerca să răspundă solicitării acesteia în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
  • Dacă, deși depune toate eforturile, compania nu reușește să identifice persoana vizata, iar aceasta nu îi furnizează informații suplimentare pentru a reuși să o identifice, compania nu va fi obligată să dea curs solicitării.

Solicitări și exercitarea drepturilor

În situația în care vei dori să îți exerciți oricare dintre drepturile enumerate mai sus în prezenta INFORMARE, să formulezi observați sau să obții informații sau clarificări suplimentare cu privire la prelucrarea datelor tale personale, dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitatea asupra datelor tale, te rugăm să contactezi Pensiunea JOJO prin intermediul persoanei desemnate în acest sens, respectiv Dna. Mihaela Guran la adresa de e-mail pensiuneajojo@yahoo.com pentru asigurarea faptului că Pensiunea JOJO respectă toate cerințele GDPR.   Răspunsul la toate cererile îți va fi transmis într-un interval de timp cât mai scurt posibil, care nu va depăși însă o lună de la primirea solicitării, cu posibilitatea prelungirii duratei cu maximum 2 luni dacă vorbim despre o prelucrare complexă ori de un volum mare de astfel de cereri.   Toate solicitările pot fi depuse personal sau transmise prin poștă/curier la sediul nostru din Baile Herculane, str. Pecinisca, Jud. Caras Severin, sau prin poștă electronică la adresa de e-mail: pensiuneajojo@yahoo.com.   Totodată este bine să știți că la nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („A.N.S.P.D.C.P.”) și că aveți dreptul să depuneți o plângere atunci când considerați că v-au fost încălcate drepturile, accesând site-ul web www.dataprotection.ro.